Vagnen har kommit!

Men vi har inte hämtat den än. De ringde från bussgods igår och sa att den kommit, så vi får hämta den på måndag. Jag har handlat ytterligare en grej på tradera. Igår budade jag på en Polarn och Pyret vinteroverall i stl 56, 'obetydligt använd' stod det i beskrivningen och jag fick den för 144kr (inkl. porto) så jag är ganska nöjd där - de kostar ju en arm och ett ben i affären. Och det är som jag förstått bra andrahands värde på Polarn och Pyret grejer på Tradera, så även när man köper begagnat så kan man sälja vidare senare.

Vår lägenhet kom ut på hemnet igår kl 14 och sidan har visats 450 gånger hittills :). Nästa helg blir hektisk. Då kommer mamma på fredag och ska stanna till onsdag (Ciaran är superexalterad), på lördag ska vi fira Carstens födelsedag och söndag är första visningen på lägenheten. Sen ska Ciaran följa med mormor hem i några dagar.

Men innan dess händer det en del kul grejer denna veckan också. På måndag har vi ultraljud igen!! Det ska bli så spännande. Jag hoppas vi får 3d bilder igen! Och på tisdag ska jag ut och fika med Corina och Minna och kanske även Nea och Elliot hänger med om vi har tur. Ciaran är ju på dagis men det är nog lika bra för honom, han är inte så lajbans att ha med när man ska ut och fika för han gillar ju inte att sitta still så länge. Men han får träffa Minna på torsdag i stället för då har jag och Carsten fått gratisbiljetter till Arn filmen.

Idag har vi inget speciellt planerat. Corina och Minna kanske kommer förbi en sväng för de skulle på stan och shoppa. Ciaran har just nu nedräkning till klockan 12 för han ska få sitt lördagsgodis :). Han sitter i köket och stirrar på ugnsklockan. Haha!

0 kommentarer: