Falskt alarm

Nähä! Hmmm... Nu känner jag mig heldeppig. Hade riktiga "prata inte med mig just nu"-värkar med i snitt 4-5 min i mellan, så jag gick och duschade och la mig för att vila lite och *poff* så ebbade de ut. Helt plötsligt var det 11 minuter i mellan, sedan slutade vi tima och somnade och hela natten gick utan något mer utöver det vanliga. Var dötrött i morse och sov till kvart i 10, men idag har jag bara gruvligt ont av foglossningen. Har några spridda sammandragningar som fortfarande gör ganska ont men de är väldigt sporadiska.

:( Så nu är jag precis så besviken som jag sa igår att jag skulle bli. 11 dagar från cerklage-klipp och jag trodde aldrig jag skulle få säga det men - DET KÄNNS SOM OM JAG KOMMER VARA GRAVID FÖR ALL EVIGHET!!

1 kommentarer:

Carola sa...

Jag förstår hur du känner det! När väl sammandragningarna och värkarna kommer, då ska de liksom fortsätta och bli tätare och tätare, man sätter/ligger/ställer... sig i bilen och åker in till förlossningen och föder. Det är ju så det ska vara, och inget annat. Kram Carola och lycka till:))