Ny bil kanske

Vi har ju letat efter en ny bil och tittat på flera kombisar, men inte lyckats få till någon bra inbytes deal. Nu verkar vi i alla fall hittat något :) . Ingen kombi dock utan en miljöbov till SUV, men prio ett är ju en bil som rymmer alla barn och deras tillbehör. Vi fick ju bilstolen till Maxi av Cornelia i helgen och när vi satte den i baksätet på Carstens bil blev det hyfsat trångt på förarsidan. Vagnen ligger ju redan i min bil och tar upp hela bagaget (den går nog inte in i Carstens bil alls), så jag kan nog få in barnen och vagnen i min bil - men ingenting annat. Lite jobbigt om jag ska köra till City Gross och handla t ex.



Så här ser vrålåket ut



Förhoppningsvis kan vi testköra lite i kväll, sen ska den besiktigas i slutet av veckan och sen blir det kanske affär till helgen. Enda missen som jag förstår det är att den inte har backsensorer, så jag får lära mig att backa med monstret 'på känn'.

0 kommentarer: