Glad midsommar!

Ok kanske lite sent påtänkt (det är ju midsommardagen idag) men jag hoppas alla har haft en trevlig midsommar. Vi hade en lugn och mysig midsommar hemma hos Corina och Martin med alldeles för mycket (men väldigt god) mat och trevligt sällskap. Trots att det blev en innomhus midsommar, eftersom det nästan blåste orkan och det krävdes en presening för att ens kunna tända grillen, så blev det traditionellt med massa sill och nubbe (till dem som inte är gravida eller under laglig ålder) och Nea hade till och med plockat blommor och bundit kransar till alla tre barnen. Dessvärre körde vi ifrån kameran, så jag får vänta på att någon annan mailar mig lite bilder.

Idag var vi en sväng hos Yvonne och Sven och beundrade deras nya kök. Urtjusigt! Nu är det nog bara tapeterna och lite finjusteringar kvar. Det blir verkligen kanonsnyggt. Jag blir ännu mer sugen på att köpa en lägenhet så jag kan få göra om köket precis så som man skulle önska :).

Nu ger vi oss snart in i den andra semesterveckan och väderprognosen ser dyster ut. Som tur är har vi ju Brucan att se fram emot nästa söndag!

0 kommentarer: