Nervöst

Vi la ett bud på lägenheten igår förmiddag (egentligen la vi ett bud redan i söndags men det registrerades inte förrän igår) och hittills är det det enda budet som ligger. Men enligt senaste rapporten från mäklaren inväntar han bankuppgifter från ytterligare en budgivare och svar från eventuellt 2 andra intressenter. Ugh! Så jag sitter här och uppdaterar objektet på hemnet var 5:e minut för att se om något nytt bud kommit. Att de inte kan skynda på lite!! Hellre att budgivningen kommer igång om det nu ska bli det, än att sitta här i 2 dagar och vänta.
Jag har försökt att vara försiktigt optimistisk, men det är svårt att inte ryckas med och bli jättebesviken om buden skulle dra iväg för högt.

I morgon är det en stor dag. Ciaran åker på dagisutflykten till Skånes Djurpark och vi ska på ultraljud och cerklage uppföljning på MAS. Så det är mycket som rör sig i min hjärna just nu, inte bara lägenheter.

På torsdag ska jag på mitt livs första ansiktsbehandling. Tack vare min världsbästa sambo som bokat och bjuder mig på detta!! Vissa har det riktigt bra :)

0 kommentarer: