Pappa hade rätt!

Det är blått i magen :)! En liten kille till. Alla trodde tjej utan Carsten som motstridigt hävdat pojke hela tiden. Fy vad jobbigt när han alltid har rätt ;). Vi fick inga jättebra bilder för lillkillen envisades med att vända ryggen till när det blev fotograferingsdags, men vi fick ändå 3 st bilder var av 2 st i 3d där han ligger med handen över ansiktet och gömmer sig. Carsten tog med sig bilderna till jobbet för att scanna dem och sedan maila till mig så att jag kan lägga upp dem här.

Annars såg allting jättebra ut. Beräknat födelsedatum är 4:e november och han väger ungefär 258g idag.

Uppföljningen på operationen gick också jättebra. Allt är stängt, tråden sitter där den ska, knuten också och livmoderhalsen är lika lång idag som den var före operationen och det finns inga tecken på att den har/ska börja öppna sig. Vi får komma tillbaka om 4 veckor för nästa uppföljning.

Sedan kom budgivningen igång på lägenheten med en annan budgivare. De bjöd över oss 2 gånger på en kort stund men de senaste 2 timmarna har vi inte hört något och vårt senaste bud ligger som högsta bud på hemsidan. Vi får hålla tummarna att de andra har gett sig och att säljaren accepterar vårt bud och inte vill visa lägenheten igen för att dra upp priset ännu mer. Vi ligger nu 120 000kr över begärt pris.

Så hittills har det varit en riktigt bra dag. Jag hoppas Ciaran har haft det lika bra på djurparken. Det har regnat till och från här i Malmö, så jag är glad att vi tog gummistövlarna imorse. Jag ska hämta honom vid bussen om ca 1 timme.

0 kommentarer: