Hear ye! Hear ye!

Jag fick bannor igår av min kära sambo att hans födelsedag inte fanns med på min lista över viktiga datum framöver. Jag vet, jag borde skämmas ordentligt. Vi ska ju ha stort kräftkalas nu till helgen och på självaste födelsedagen som är nästa helg, den 27:e, ska vi vara barnlediga och hitta på något trevligt bara vi två (Schh! Jag har lite planerat men säg inget ;) ). Vi har ju en del att ta igen i år eftersom det inte blev så mycket firande förra året. Då var ju storkonkurrenten ohyfsade nog att förlägga sin invigning av butiken i Lund till just Carstens födelsedag, och vi var således på jobb från 04:30 till 23:45 den dagen. Så mycket firande han vi ju inte med då även om det var en väldigt rolig dag på andra sätt och vi lyckades få lite tårta och skålade i en liten flaska champagne när vi kom hem, men bättre ska det bli i år :).

0 kommentarer: