Oj oj oj vad jag är bra på att shoppa!

Trots att det blev betydligt dyrare än jag hoppats. Jag fick verklig ångest i kassan när kassörskan slog in varorna i min överfulla kundvagn och jag var nära att gråta när jag drog kortet. Men det är väl spenderade slantar och hade jag köpt allt någon annanstans hade det blivit minst några tusenlappar till. Listan över vad som är kvar att köpa är avsevärt kortare idag. Sedan köpte jag ju en hel del annat, mammakläder till mig själv, en jacka, 2 skärp och lite annat till Ciaran, hår gel, deo, rakhyvlar till Carsten, diverse hushållsgrejor, nytt duschdraperi etc. Full förteckning och bilder kommer senare, jag har inte orkat bära upp allt från bilen än!

Kvar att köpa till Maximilian:

Spjälsäng

Madrass
Madrassydd

Dra-på lakan
Videokamera
Barnvagn
Skötväska
Blöjor
Zinksalva
Tvättlappar frotté
Badtermometer
Febertermometer
Hårborste

0 kommentarer: