Ullared here I come!

Idag blir det shopping för hela slanten. Kära sambon langade över guldkortet i går kväll med förmaningen 'jag litar på ditt omdömme'... hmmmm ;). Jag har min shoppinglista klar, indelad på vad varje familjemedlem behöver, sen hittar man ju alltid massor som man inte tänkt på innan. Jag hoppas bara foglossningen håller sig i schack, för igår var det riktigt jobbigt och det är ju inte läge när man ska gå runt Ge-kås hela dagen.

Igår var vi och tittade på en drömlägenhet. Alldeles för dyr men verkligen urtjusig! Hade den bara haft hiss, och gärna legat i ett annat område (nu är det ju inget dåligt område, men det är ju inte där vi vill bo med tanke på barnvänligheten), så hade falukorv och rotmos varje dag låtit helt ok bara för att kunna köpa den. http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/259365

Ciaran har vart hos mormor i helgen och jag ska ju träffa dem på parkeringen i Ullared kl 11. Han har haft jättekul och när jag pratade med honom igår berättade han entusiastiskt att han vunnit 20kr på trav! Yes, han hade varit på Vaggeryds travet med mormor och mormormor och satte 5kr på 'den vita hästen' och tog alltså hem en hel 20:a. Jag tackade min mor för att hon lagt grunden till min 4 årige sons framtida spelberoende. Pappa var desto mer imponerad och såg säkert framtida Jägersrobesök och hemkammade storkovor med sönerna framför sig.

Nej nu är det dags för dusch och frukost innan det bär iväg till Ullared!!

1 kommentarer:

Carola sa...

Hej!
Jag hoppas du hittar vad du ska, och lite till:)
Carola L.