Vilket uppsving!

Aftonbladet länkade till mitt inlägg om dagis igår och plötsligt hade jag ca 100 läsare mer i gårdagens statistik än vanligt :). Det var kul!

Idag är Ciaran hemma från dagis för Carsten behövde vara på jobbet snortidigt och jag ville inte behöva stiga upp kl 7:30 och ta honom till dagis själv till kl 8. Så vi hade sovmorgon istället. Ciaran vaknade vid 8:15 men lekte i sitt rum och lät mig ligga kvar och lata mig till kl 9!

Annars är det lugnt idag. Fortfarande gravid och inga större känningar. Carsten har ju tippat att Maximilian ska komma idag, vi får väl se. Alla andra har ju haft fel för alla hade tippat tidigare i veckan.

1 kommentarer:

Carola sa...

Hej Rebecca! Ja,jag såg även det att Aftonbladet länkade till din blogg, häftigt:). Det blir kanske inte förrän den 4 nov, som det egentligen är uträknat till! Fast där är några timmar till på dygnet, så Carsten kan få rätt.