Föräldrar & barn

Idag har jag varit och köpt nya numret av Föräldrar & barn 'Att vara gravid' och hela sidan 61 handlar om moi av moi! Ok mest om Ciaran, men det är jag som skrivit hela sidan 61! Hur häftigt som helst!! Lite kul att mitt email inspirerade tidningen att införa en helt ny sida. Lite missar blev det dock. I hela artikeln står det ju att jag är i vecka 25, vilket jag var när jag skrev det, men på bilden är jag i v 34. Så jag ser ju ut som världens tjockis i vecka 25. Sen fick de inte med sista informationen om mig. Redaktören mailade mig och sa att det var brådis men hon ville ha med lite 'fakta' om min familj, var jag bor, vad jag jobbar med etc, men inget av det kom med i tidningen. Så det står att min familj består av Ciaran 4 år, men det står inte att jag faktiskt har en pappa till mina barn också (världens superpappa dessutom).

Så ut och köp tidningen nu :) Föräldrar & Barn - Att vara gravid!

2 kommentarer:

Carola sa...

Hej!
Ska genast ut i morgon och köpa tidningen, skit häftigt :D

Martina sa...

Vad KUL! Jag ska också köpa tidningen! Min kändissyrra :-)