It's alive!!!

Min blogg alltså! Den har inte dött, som vissa har hört av sig och undrat. Jag har bara haft "häcken full" så att säga.

Vi har lagt ut lägenheten till försäljning igen och hade visning i söndags. Det var vääääldigt mycket folk här - 26 sällskap, alltså runt 50-60 pers på våra 73 kvadrat!! Vi har dock inte fått något bud än, men det var egentligen bara förhandsvisningen. Nästa söndag har vi en 4-timmars visning. Vi har också aktivt tittat på hus under de senaste veckorna. Var med och budade på ett hus i Staffanstorp, som inte blev något av eftersom de ville ha orimligt tidig inflyttning och vi tyckte det sprang iväg lite i pris i förhållande till värdet på huset. Men det är ju en kul observation i vilket fall, att marknaden (som var stendöd för några månader sedan) också (likt min blogg) kommit till liv igen. Det ger ju lite hopp att vi ska kunna sälja och flytta inom en nära framtid i alla fall.

Annars är allt för tillfället väl med familjen. Vi har alla varit lite småkrassliga och Maximilian hade feber för första gången igår, men verkar mycket bättre idag. Han fick en liten dos Reliv (som alvedon) med skogsbärssmak och reaktionen var faktiskt lite komisk. Vad förvånad han såg ut! Men han smaskade i sig alltihop och verkade gilla det.

Avslutar med lite blandade januari-bilder

Nyår 2009 (Ciaran firade ju av eget val med mormor)

Maxi, mamma och kusin Minna

Play hard!
Maxi och pappa (samma kaxiga uppsyn)
Min nya favorit bild :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du är tebax!
Hamnade här, då jag själv ligger här med cerklage och började läsa din blogg om detta. Har samma läkare som du hade :-)

Take care!

Rebecca sa...

Ååååh vad skoj! Hoppas allt går bra för dej också! Hur långt har du gått?

Anonym sa...

Tack!
Idag är jag 20+1 och har varit hos Olofsson på koll. Allt såg bra ut trots en del sd. För 2½ år sen fick vi en son med hjälp av cerklage så vi hoppas det ska gå vägen den här gången oxå :-)

Martina sa...

Äntligen! Som jag har väntat och kollat efter inlägg...
Förresten pengarna är skickade!