Hysteriskt roligt!

Ja ikväll är jag gräsänka och har roat mig med att bland annat lägga till en översättnings-gadget här på sidan ------->
Jag har suttit här och läst min blogg på engelska och skrattat så jag gråter! Ok för det mesta förstår man ganska bra vad jag skriver, men ibland hänger inte riktigt Google-översättaren med. Gillar hur de får "alla fastrarna" (Carola, Corina och Cornelia alltså) till "all fixed agents"! Eller min syster Tinas blogg - Livet på en pinne som översätts till Thawed blog - Life on a stick! Och den 4e februari ska jag uppenbarligen "Cut me and dye your hair"!

1 kommentarer:

67Olds442 sa...

Bec, love reading your blog and seeing the pics of the boys and you as well. You all look so happy and I am over the moon happy for you. If anyone deserves to be happy it's you!!!!!!