5år

5 år är lång tid på många sätt. I de flesta situationer skulle nog 5 år anses som ganska länge. Men när man blir förälder så börjar tiden bara rusa. *Poff* säger det så har det gått 5 år.



(Bilderna är lite suddiga för jag tog foton av foton ur Ciarans album.) **

Kl 17:13 i eftermiddag är det exakt 5 år sedan jag blev mamma. Det är faktiskt det längsta jobb jag har haft, och jag har inga planer på att någonsin sluta. Men inte vågade jag ens hoppas, den 5:e mars för 5 år sedan, att jag idag skulle få ge bort en pruttkudde, en Cars bensinmack och en låda lego bland annat, till en överlycklig och stolt 5 åring.


Grattis på 5 års dagen mammas stora kille!!



(**Vattenmärkena på bilderna är för att dessvärre finns folk på intenet som tycker det är kul att stjäla bilder på sjuka barn och använda dem för egen vinning)

1 kommentarer:

Carola sa...

Ett stort GRATTIS till er båda! Du Ciaran för du fyller 5 år :) och du Rebecca för att du varit mamma i snart 5 år, klockan är ju inte slagen inu :)