Gröt och glamour

I söndags fick Maxi smaka gröt för första gången! Det var jättespännande och väldigt roligt uppenbarligen för han satt och gapskrattade med mat i hela munnen. Pappa fick alltihop på film. Idag tror jag minsan att jag skymtar en tand under tandköttet i nederkäken. Skulle ju förklara en del dregel och konstigheter i magen på sistone.

Igår var jag och Corina och Cornelia (och Maximilian) på The Studio och lekte 'modell för en dag'. De sminkade upp oss till max och sedan fotograferades man i diverse mer eller mindre pinsamma poser i olika ombyten. Det var verkligen jättekul. Man fick lämna namn och nummer till vänner som kunde tänkas vilja utnyttja samma erbjudande, så jag får be om ursäkt om någon blir kontaktad mot sin vilja, det var i bästa välmening som jag i så fall rekomenderade dig och jag hade inte gjort det om jag inte tyckte det var värt det.

0 kommentarer: