Bloggsemester

Jag har visst tagit en spontan bloggsemester senaste veckan. Inte för att det inte har hänt något eller hänt för mycket heller, men det blir så ibland att inspirationen uteblir även om man egentligen har mycket att berätta.

Förra veckan var vi ju på den efterlängtade Metallica-konserten i Köpenhamn. SHIT, vad bra det var!!! Vi hade super platser och var kanske 15 meter från scenen men uppe på en balkong så vi såg hur bra som helst över folkmassan nedanför. Och Metallica kan nog omöjligt göra någon besviken, speciellt i Köpenhamn. De är ju onekligen proffs på högsta nivå och levererade det ena gåshudsnumret efter det andra. Jag är så glad att jag hade min nya fina mobil med 8 megapixlars kamera, för jag fick många fina bilder och även videoklipp med mig hem.







Tina & jag



Carsten & Tobbe


Ciaran har nu åkt till morfar i stugan där han ska stanna en vecka och han har sett fram emot att få åka båt, fiska, cykla, plocka kantareller och blåbär och leka med hundarna.

Idag skiner solen och jag hoppas det håller i sig hela dagen för vi hade eventuellt tänkt bege oss till Jägersro och Hugo Åbergs. Det blir en ny upplevelse för mig, jag har aldrig varit på trav.

0 kommentarer: