På resande fot

Så efter en vecka inspärrad i lägenheten har jag återhämtat mig så pass från förra veckans operation att jag har lyckats rymma hemifrån. I dag, den 20 maj, fick jag äntligen tummen ur och körde min lilla vita bil till däckverkstan och fick på sommardäcken (I know, men den har ju stått still hur länge som helst) och styrde kosan norr ut. Bloggar i skrivande stund från min kära mors dator i småländska storskogen där jag har återförenats med den förlorade sonen som varit hos mormor i nästan 2 veckor nu. Det var en efterlängtad återförening från båda håll och nu har vi pussats och kramats och sovit lite middag ihop. Vi ska vara här till och med fredag eftersom mr C är i El Stockholmo på utbildning och möte.

Det finns inte mycket att göra här ute i obyggden, men imorgon ska jag träffa några gamla jobbarkompisar på IKEA och fika lite, det ska bli riktigt roligt.

0 kommentarer: