Tillbaka

I Malmö och på internet. Vi hade lite strul med det mobila bredbandet, som fick åtgärdas med ett nytt sim-kort, men nu surfar vi vidare som vanligt igen :).

Vecka 17. Nu börjar det röra på sig där inne. Det känns fortfarande inte på utsidan men blir mer och mer definierbart på insidan. Har vuxit ur i stort sett alla mina byxor, och har inte lyckats hitta några snygga långa mammabyxor, så jag hoppas det fina vädret håller i sig så jag kan ha mina 2 tre-kvarts mammabyxor. Annars mår jag nästan som vanligt igen. Känner inget direkt av operationen längre, men anstränger jag mig för mycket så känner jag av det.

På tal om fina vädret. Nu är semestern bestämd (2 veckor i juni och 2 veckor i augusti) och vi försöker komma på vad vi ska hitta på. Jag surfar Solresor, Ving, Fritidsresor och Apollo för glatta livet men igår när jag nästan hittat en perfekt resa - kom någon på att detta sammanfaller med fotbolls-EM!! Och på Kreta lär de ju inte visa Sveriges matcher :( . Och om fotboll är religion för Mr C i vanliga fall så är EM heligare än det mesta, även charter semester. Så det ser snarare ut som stranden i Falsterbo än Chania kusten för vår del. Men det kan ju bli kul det med.

Idag ska vi kanske åka och provköra en ny bil. Vi tänkte byta in båda bilarna mot 1 gemensam familjebil för att spara pengar, samtidigt som varken Renaulten eller BMWn är tillräckligt stora nog för 2 barnstolar, barnvagn och allt annat vi kommer behöva köra runt på framöver.

0 kommentarer: